5.0
gebaseerd op 13 reviews

Wat is Shania toch een schatje.
Mooie grote zaak. Ziet er gaaf uit

Lobke - 8 maanden geleden

Ben superblij met mijn tattoo. Mooie bedelarmband met vlinder en kolibi en letter m eraan top gedaan Mick

Maud - 9 maanden geleden

Ik heb vandaag getatoeëerd bij Thijs landkroon. Hij is echt de beste tattoo artiest en het is fijn om bij hem te tatoeëren. Heel sociaal en zorgzaam hele fijne tattooshop met de anderen medewerkers ook

Het is super

Danielle - 10 maanden geleden