Wat is Shania toch een schatje.
Mooie grote zaak. Ziet er gaaf uit
Lobke
-
8 maanden geleden
Ben superblij met mijn tattoo. Mooie bedelarmband met vlinder en kolibi en letter m eraan top gedaan Mick
Maud
-
9 maanden geleden
Ik heb vandaag getatoeëerd bij Thijs landkroon. Hij is echt de beste tattoo artiest en het is fijn om bij hem te tatoeëren. Heel sociaal en zorgzaam hele fijne tattooshop met de anderen medewerkers ook
Het is super
Danielle
-
10 maanden geleden