5.0
gebaseerd op 13 reviews

Gezellige sfeer! Leuke mensen, geduldig ook.. 😉 ik was al eens eerder geweest.. toen was ik al tevreden.. zoon en schoondochter ook beide hier een tattoo laten zetten , ook beide zeer tevreden.
Wij komen hier zeker weer eens terug voor een volgende tattoo!

Esther - ongeveer een maand geleden

Wederom een zeer fijne ervaring. Komen ondertussen al geruime tijd bij deze artiesten en hebben geen intentie om ergens anders heen te gaan. Dikke aanrader!!

Martijn - ongeveer 2 maanden geleden

Alles top! Super blij mee wat een sieraad zo ontzettend vakkundig gezet . Ga hier zeker terug.

Dianne - 2 maanden geleden

Fijne afspraak met Zoo Len

Ellen - 3 maanden geleden

Dikke aanrader deze shop

Jim - 4 maanden geleden
Lars - 4 maanden geleden

Was super!!

Jordi - 7 maanden geleden

Hele goeie verzorging en je hebt een fijn en chill gevoel als je op de bank ligt

Jimmi - 7 maanden geleden

Hele fijne en goeie tattoo shop met zeer ervaren en vriendelijke tattoo artiesten. Ze nemen alle tijd voor je en zorgen ervoor dat je je zo comfortabel mogelijk voelt echt een aanrader!!!

Jeffrey - 7 maanden geleden

Vakkundig gedaan, dank je wel

Rian - 8 maanden geleden